وبلاگicon
آموزش نکات مهم درباره ی پارسی بلاگ ( درس اول ) - اطلاعات عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
نظر یادتون نره
پیغام مدیر :
 
 
ساعت : 9:5 عصر
نویسنده : محسن خوش اخلاق
نظرات

با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان پارسی بلاگی عزیز

شاید شما یک وبلاگ نویس تازه کار باشید و درباره ی سیستم وبلاگ دهی پارسی بلاگ چیز زیادی ندانید . پس بگذارید نکات مهم و قابل توجهی که باید بدانید را به شما آموزش دهیم.

برای مشاهده ی " آموزش نکات مهم درباره ی پارسی بلاگ " به ادامه ی مطلب بروید .


 

درس اول :

چگونه قالبی انتخاب کنیم ؟

شما برای انجام این کار به گزینه های سمت راست صفحه نگاه کنید . اگر دقت کنید می بینید گزینه ای به اسم ظاهر وبلاگ وجود دارد . روی آن کلیک کنید . قطعا شما شاهد باز شدن منوی دیگری از گزینه های مختلف هستید . روی قالب کلیک کنید . بازهم منوی دیگری از گزینه های مختلف باز شد . حال گزینه ی انتخاب را بزنید . شما با کلیک روی این گزینه می توانید از قالب هایی که سیستم پارسی بلاگ آن ها را طراحی کرده است استفاده کنید . ولی اگر بخواهید قالب دیگری انتخاب کنید سایت های مختلفی برای دادن کد این قالب ها وجود دارد . برای مثال شما می خواهید از یک سایتی مانند پیچک قالب وبلاگ بگیرید . اکنون بازهم کار های بالا را انجام دهید اما به جای کلیک رو گزینه ی انتخاب ، روی گزینه ی ویرایش کلیک کنید . اگر شما قالبی برای وبلاگ خود انتخاب نکرده باشید قالب کد خالی است ولی اگر قبلا قالبی انتخاب کرده باشید ، در این مکان علامت های عجیبی می بینید که اگر حرفه ای شوید ، معنی آن علامت ها را متوجه می شوید . حالا شما می توانید از سایت های معتبر مانند :

تم دیزاینر و یا پیچک قالب های زیبایی بگیرید .

حواستان باشد در انتخاب کد فقط گزینه پارسی بلاگ را انتخاب کنید . اگر این گزینه وجود نداشت بلاگفا و پرشین بلاگ با این سیستم سازگاری دارد . برای مثال شما روی یکی از گزینه ها انتخاب کردید و بازهم شاهد علامت های عجیب و غریب شدید . داخل آن قالب کد کلیک کنید و با کمک دکمه های a و ctrl همه را مارک دار کنید . سپس دکمه ی ctrl و c را فشار دهید . حواستان باشد همزمان دکمه ها را فشار ندهید . ابتدا دکمه ی ctrl  و سپس دکمه ی مورد نظر را فشار دهید . وقتی شما دکمه های ctrl و c را فشار دادید ، کد ها کپی شدند و در ویرایش وب خود الحاق یا pase کنید . سپس گزینه ی ذخیره و سپس ok را بزنید .